خوب یه دلار چه فایده ای داره این همه وقتتونو میذارین اینجا
من ۶۰ هزار تا از این ارز خریدم بشه یه دلار تازه میشه ۶۰ هزار دلار فایده نداره که..خودمونو سر کار گذاشتیم
کجا بستری هستی آدرس بده ملاقاتی لازمی
بخدا بستری نیستم خونه ام
خوب عزیزازاین نقطه تایه دلارشدن بایدسرمایت هرچی هست بیست برابربشه… شماقبلاکجاسرمایه گذاری میکردی که بیشترازاین میشد… تازه ماهممون به دوبرابریش راضی هستیم خداروهم هزارمرتبه شکرمیکنیم… ادمین عشق من…
الان شما حدو ۶۰ ۷۰ میلیون سرمایه گذاشتی اگه این ارز بشه یه دلار سرمایه شما بیشتر از یک میلیاردو هشتصد میشه
بعد میگین چه فایده داره؟؟؟؟؟
۶۰ هزار و ضربدر قیمت روز دلار کن …واقعا تو چطور اومدی تو این بازار
خب بخر الانم
زیادش کن تا پولت برگرده
برادرم این استیبل یاهمون دلاره وقیمتش هم به اندازه یک دلار باید بشه البته اگر خدا بخواهد
راست میگه بنده خدا
میشه ۶۰۰۰۰ دلار
خب این همه صبر و ریسک برا ۶۰۰۰۰تا لابد نمی ارزه