اولا که هنوز هیچ تاییدی مبنی بر روند صعودی و پایان بازار خرسی و چرخه انقباضی نداده بیت کوین
در ثانی از همین امروزم کلید روند صعودی رو بزنه به خداشش ماه میکشه حسابی بیاد بالا و آلتکوینا رو سر و سامون بده
فعلا هم که هیچ فاند مثبت و درست درمونی نمیاد بازارو تکون اساسی بده
تو رو خدا اینجا آرزوهاتونو برا ما تحلیل نکنید
به خدا ماها که اینجا تو ضرریم هرچی گفتن بیت ریزشی دیسلایک زدیم تا ته رفتیم تو ■■■ تا بفهمیم حرف چهار تا کار کشته رو باید گوش داد
حالا ما که قدیمی تریم میگیم خواه پند گیر خواه برو جلو بیافت تو دردسر مثل ما کاسه چه کنم دستت بگیر
یکم گرون تر بخرین ولی تو شرایط استیبل و مطمعن ورود کنید
خانمی ریزش میکنه
من برام واقعاسواله که تو هر چیزی،مثلا بیت بالای۶۰ همه صف بودن واسه خرید،حالا تو بیت ۲۰ میگن نه،بیشتر پایین میاد!
واقعا چرا اینجوریه؟!
توی بازار دوسال پیش هم همینطور بود و ما مثل شما. فکر کنم باید خیلی سبقه داشته باشی تا برنده شوی، دوتا سود می کنی صد تا ضرر تا بفهمی چه خبره، فیوچربازها ثانیه ای یک ماشین پورش می بازند و یک پراید می برند و کک شان هم نمی گزد، تازه قیمت نهایی نه توی فیوچر و بلکه توی معاملات آتی مشخص می شود(تا حدودی) و به موقع بیت می خرند نه فقط به قیمت خوب، زمان خرید مهمتر از قیمت است، ما هم خیلی وقته روی تتر هستیم. از نظرات شما خوشم آمد و حرفه ای شده اید، احتمالا توی سیکل بعدی اگر تجربه الآن را بکار ببرید می برید، عالی گفتید.