حجم معاملات روزانه خیلی پایین اومده ، دوستان این بده یا خوبه ؟ فکر کنم منتظرن دیگه کسی خرید و فروش نزنه بعد یه حرکتی بزنن ، نظر شما چیه ؟
اینکه قیمت نمیزارن زیاد مثل بقیه ارزها بالا پایین بشه واقعا مشکوک شده این اواخر
بد هست ، احتمالا رکود بعدش سقوط
حجم معاملات روزانه خیلی پایین اومده ، دوستان این بده یا خوبه ؟ فکر کنم منتظرن دیگه کسی خرید و فروش نزنه بعد یه حرکتی بزنن ، نظر شما چیه ؟
اینکه قیمت نمیزارن زیاد مثل بقیه ارزها بالا پایین بشه واقعا مشکوک شده این اواخر
بد هست ، احتمالا رکود بعدش سقوط