تحلیلگران و بازار

…اینایی که اینجا اکثرا تحلیل میذارن اگه این همه داننده بودن الان پشت کولر ماشینشون در راه ویلاهاشون بودن !
یکی میگه زیر ۱۰ هزار سقوط میکنه یکی میگه بیت نمیتونه مقاومت کنه و …
این منفی بافها در هر صورت میخوان بگن خیلی میدونن و خلاف توقعات که حرف میزنن میخوان بگن ما میدونیم و منم منم گفتنها اینارو بدبخت کرده تو زندگیشون و در اصل هیچی هم نمیشن
اینا مه قصد کمک دارن نه دارایی و مال و ثروت شما براشون مهمه اینا مهم خودشونن ، چون در جامعه حقیقی مقبثلیت ندارن و اینجا میخوام جلب توجه کنن و …
حرفهای اینارو اصلا ملاک خرید و فروشتان قرار ندین چون به هر حال این بازار سقوطم داره صعودم ، پس هر کدام اتفاق بیافته دلیل بر این نیست که اینا میدونستن بلکه شانسی حرفشون موافق روند بازار قرار میگیره
اون چه که مشخصه بیت کوین و به دنبالش آلت کوینها به حد کافی ریختن و ریزش اگه ادامه دار باشه حتی الانم بخرید باز در روند صعودی همن قیمتها هم کف حساب میشن چون سقفشو که حداقل میدونیم ۶۸ هرار دلار بوده و دیر یاز زود اون قیمتهارو هم خواهد شکست
با دل خودتون تصمیم بگیرین الان وقت خرید هست نه وقت نشستن و نگاه کردن به حرف این منفی بافهایی که خودشون اکه این همه علم غیب داشتن الان چیزی برا خودشون بودن
یا حق …

وقتی بیت بالای چهل بود ، ۹۰ درصد ارزهامو بخاطر این هشدار هافروختم . اگه کله شقی میکردم الان بدبخت بودم .

الان تو خودت جزو کدوم دسته ای تو راه ویلایی یا موعد قسط وامت رسیده به چه کنم چه کنم افتادی به حرفت گوش کنیم با تو‌هم جزو همون دارو دسته منفی بافهای شکست خورده در جامعه و رو اورده به فضای مجازی
چرا همگیمون سعی میکنیم خودمونو‌ متفاوت از بقیه نشون بدیم اکثر اینایی که اینجا هستن یه چیزایی بلدن و نود درصد هم با تحلیل که نه با نوشته های دیگران معامله نمیکنن اکثر اینجا میان تا قوت قلب بگیرن از حرفای دیگران بعد یکی مثل شما میاد وسط و‌ از صدر تا ذیل کامنتش ایه یاسه
دیدگاهتو‌به دیگران درست کن

تو همین که حرف نزنی بزرگترین کمک به همست

دوست عزیز اینقدر نگو اینحا کسی حالیش نیست تو خودت هم یکی از همینهایی من برا همه که اینجا هستن احترام قائلم و هر کس به اندازه خودش میدونه و همه چیز را همه گان دانند

شما سابقه کامنتاتو یکی بخونه متوجه میشه در چه سطحی هستی ! شما چرا بهت برخورده ؟! چون دقیقا این حرفها امثال شماهارو‌میگیره

پسر جان من هم ویلامو‌دارم هم علمش رو دارم هم دلش رو که به دیگران کمک‌کنم حتی اگر روحیه باشه هم هر روز از این بازار سود میبرم سابقه کامنتهای منم پاک پاکه تو سو٬ سابقه نوشته هاتو‌چک کن