سلام
نظر شخصی بنده هست
من میگم تا ۲۱۲۰۰ یا ۲۰۸۰۰ یک پایینی میزنه
بعد تا ۲۲۵۰۰ بلا میزنه
ودر آخر یک سقوط قشنگ تا ۱۸۸۰۰
بعد با نوسانات زیاد در آخر ۱۵۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰
خدایی قشنگ گفتم مگه نه بوم جان
بوم جان و زهر مار حالمونو بهم زدی
بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
همین مونده تو نظر بدی برو دوغتو بنوش
برعکس حرف شما ، کم کم دارد صعود می کند،
اگه نظر ندی کسی نمیگه لالی
قشنگه اما فک کنم بعد اعمال نرخ بهره احتمال بالایی ک دادی یکم ریسکه بهتر اینه یک هفته نظاره گر بودن تا برای چندرغاز سود غافلکیر نشیم
تحلیل گر کی بودی تو؟!! باهات موافقم ![]()
صعود نیست احتمالا تا بیست و دو هشتصد میره دوباره میاد پایین احتمالا از بیست و چهارصد تا بیست و یک و چهارصد پایین میاد