بیت کوین و نهنگ ها

سلام دوستان،خواهشا توجه کنید و متنو با دقت بخونید شاید سال دیگه دعام کردید
همه ی حواشی رو دور بریزید و فقط به این یه نکته توجه کنید اگر اهل مطالعه و آموزش باشید و سابقه ای در کریپتو داشته باشید متوجه میشید چی میگم
اون نکته اینه:
یک و نیم میلیون هولدر در کف قیمتی …
.یعنی در کف قیمت این تعداد هولدر، بعد از پامپ براحتی تعداد هولدرها به ده میلیون نفر میرسه و مارکت کپ به بالای دومیلیارد دلار میرسه و این یعنی با همین تعداد سکه انداختن دوصفر بدون درنظرگرفتن توکن سوزی ها و لیست شدن در صرافی های معتبر
الان لیست شدن در بایننس هیچ سودی نداره ، باید توکن های بیشتری بسوزونه تا لیست شدن در بایننس باعث پامپش بشه و تیم بیبی دوج خیلی خوب میدونه داره چکار میکنه ،درحال حاضر با توجه به قیمت بیت و بازار بشدت خرسی و نگرانی های تورمی بهترین کار بالا بردن تعداد هولدرها برای روز مباداست که تیم بیبی یکی از بینظیرترین و فعالترین تیم تبلیغاتی در تاریخ کریپتو رو داره که به بهترین شکل ممکن دارن ارز بیبی رو تبلیغ میکنن و رودمپشونو پیش میبرن و با توکن سوزی بموقع و ایجاد صرافی بدون کارمزد و وارد شدن در حوزه ی گیم و متاورس و غیره.. ذهن ها رو اماده میکنن برای انفجار بزرگ
مخلص کلام : شیبا تنها دوماه قبل از پامپ اصلیش جوری سقوط قیمت داشت که کوین مارکت کپ جلوی قیمت رو (نامشخص) میزد ،و تعداد هولدراش قبل از پامپ فقط دویست هزارنفر بود
امید داشته باش و با کمی کنکاش و تحقیق به ارزی که هولدرش شدی ایمان بیاور ، ایشالا همین جمع سال دیگه رو قله

بفرما اینطوری مردم رو گول میزنن خب اگر به تعداد هولدره توکن نام ببرم با همین تعداد هولدر دو ساله فقط داره قیمتش افت میکنه? بعد چه هولدری وقتی میخوای بفروشی یه تعداد ته کیف نگه میداره که تا اخر عمر هولدر میمونی این یه شیادیه. بعد کی گفته دو صفر بندازه مارکتش میشه 2 میلیارد ? میشه 20 میلیارد که واس گنده های بازار هم ارزوه این قیمت، بایننس هم شت کوین لیست نمیکنه اونم وقتی هر معاملش 10 درصد ازت میگیره

ساقیت کیه؟!.
سیف مون هم بیشترین هولدر رو داشت
اومد ورژن دو داد بیرون ، بعد خودش چند صفر کم کرد
ولی روی قیمت هیچ تاثیری نگذاشت که هیچ
برای تبدیل کردن از ورژن یک به دو یه کارمزد هم دوباره از کاربرانش گرفت

از همین جا دو صفر بندازه مارکتش کپش میشه ۲۰۰ میلیون دلار . سه صفر میشه ۲ میلیارد دلار . ۴صفر مارکت کپش میشه ۲۰ میلیارد دلار
گنده بازارم که باشی در مقابل یه ارتش کم میاری :kissing_face_with_closed_eyes::kissing_face_with_closed_eyes:

دادا اگ ناراحتی میتونی بری ..ما ضرر میکنیم تو دلت ب حال خودت بسوزه

وقتس چیزی نمیدونی الکی حرف نزن هر توکن ک میخاد پانپ کنه و سود بده فقط ب هولدرهای واقعی سود میده اول با اینکارا هولدرا ها رو اذیت میکنه ک ببینه کیا هنوز هولدرن و کسایی مث تو ک فروختن بعد سودش رو میده
ادمین تایید

شما گول نخور ■■■ بخور

دوست عزیز مشکل اینه تعداد توکن های شیبا خیلی کمتر بود ولی تعداد توکن های بی بی دوج واقعا زیاده . نکته دیگه اینه الان اینقدر تعداد ارزها زیاد شده و صبر هولدرا کم شده به محض اینکه میبینن یه ارزی مدت زمان زیادی داره درجا میزنه سریع حتی با ضرر بی خیالش میشن و میرن سراغ یه ارز دیگه . دیگه اون دوره طولانی هولدری رو کسی نمیتونه داشته باشه و اگر تیمی میخواد توکنش موفق بشه فرصت اونچنانی نداره و باید خرج کنه وگرنه اگه از یه تایم مشخص بگذره این بازار جدید نشون میده باید با این ارز خداحافظی کنی . بی بی دوج در خوش بینانه ترین حالت تا حداکثر دو سال دیگه اگه کاری کرد و حداقل به یک ریال یا یک تومان رسید که هیچ وگرنه مطمئنا اینقدر ارزای جدید میاد که باعث میشه حجم بازارش میره سراغ ارزای جدید و نتیجتا توکن سوزی بسیار کم میشه . الان این خطر در کمین خیلی از ارزهایی هستش که فکر میکنن در دراز مدت با توکن سوزی و افزایش هولدر میتونن موفق بشن. شرایط بازار عوض شده . تا یک سال دیگه ارزهایی که بالای یک میلیون هولدر دارن مثل بی بی دوج ، فگ و …اگه حرکتی کردن که هیچ وگرنه مطمئنا ارزای جدید جاشونو میگیرن . شرایط الان بازار اینه متاسفانه

تو حرص نخورحرفشون درسته

دقیقا احسنت به شما

تو زر مفت زدی پس ریپل ی که 4 سال سقف نزده الان باید زیر بیبی می بود دیگه