دوستان بنظرتون موقع ریزش چرا صرافیها سعی میکنن زودتر قیمت رو پایین بیارن؟ با ترفندهای مختلف متوجه میشی که دارن سعی میکنن قیمتو بیارن پایین تا آماتورها و اوناییکه تازه کارهستن ارزهاشون رو به ضرر بفروشن. ![]()
اخی گوگولی تازه کلمه آماتورو یاد گرفتی که همه جا میگی![]()