چرا صرافی‌ها قیمت را پایین می‌کشند؟

دوستان بنظرتون موقع ریزش چرا صرافیها سعی میکنن زودتر قیمت رو پایین بیارن؟ با ترفندهای مختلف متوجه میشی که دارن سعی میکنن قیمتو بیارن پایین تا آماتورها و اوناییکه تازه کارهستن ارزهاشون رو به ضرر بفروشن. :face_without_mouth:

اخی گوگولی تازه کلمه آماتورو یاد گرفتی که همه جا میگی:rofl: