توی فارکس یا هر بازاری فرض کن شما میری ۳سهم از شرکت اپل رو به قیمت هر سهم ۳۰دلار میخری
شرکت اپل با پول هزارن ادم که سرمایه گذاری کردن موبایل خوب میسازه به مردم میفروشه سود میکنه از سودش درصدی که شما شریک بودی هم بهت میده
ولی توی ارز دیجیتال میری ۴تا کد بی مصرف میخری بعد اون شرکت یا تیم یا کسی که ازش کدها رو خریدی عملا هیچ کاری نمیکنه و شما باید منتظر باشی تعداد زیادی دیگه از اون کد بخرن تا قیمتش بره بالا و سود کنی!
از اینا هم که بگذریم بازاری که سرمایه ش توی یه اپلیکشن باشه که فقط ۱۲تا کلمه ی رمز داره و هر لحظه امکان داره هک بشه یا لو بره خیلی زود بگا میره
از ما گفتن بود. منتظر پامپ نشین برادر
دیگه کسی پول هنگفت وارد این بازاره کلاهبرداری نمیکنه
خوب اشتباه افرادی مثل شما همین جاست ، اون کدهای بی مصرف که شما میگی به خودی خود بوجود نمیاد ، یه شرکت یا هر نوع شبکه کاری گسترده که میخواد استارت بزنه میاد و برای سهام شرکتش یه توکن ایجاد میکنه که به این سادگی ها نیست و اون توکن رو پایه یه بلک چین که قبلا ثبت شده و ارزش ذاتی دارد معرفی و ثبت میکند و از سرمایه گذاری دیگران تولید یا فروش رو آغاز میکنه که در نهایت از سودهای اون کار من و شما سود میبریم ، درست مثل فارکس ، اما تفاوت آن در متمرکز و غیر متمرکز بودن آن است ، آیا اساتید بزرگ و برجسته به این امر واقف نیستند ؟چرا دوست عزیز ، اما اینکه قدرت ها و بزرگان بازار چه تصمیماتی میگرند مانند نهنگها اینجا دیگه هنر من و توست که بتوانیم تا حدودی تشخیص دهیم و از آن سود ببریم .
خلاصه تر از این نشد و نمیتوان اینجا توضیح داد .
ارز های دیجیتال که شرکت اپل نیستن مقایسه اشتباهی بود. مثل اینه که بگی دلار خریدی که برات کار کنه و هر سال بهت سود بده ! بیت رو بعنوان پول جدید در نظر بگیر . چند ساله پول کاغذی اومده ؟ اینم مدل جدیدشه .
منم خیلی ساده بهت میگم چون معقوله بلاک چین و ارز دیجیتال در چند خط جا نمیشه .فقط اینو بهت بگم که روزی میرسه همان سهام اپل رو در فارکس با پول و ارز دیجیتال معامله میکنی.
اون ارزها هم کد و عدد نیستن پول و سهام همان شرکت هستند مثلا من ارز خریدم مخصوص یک بازی متاورس هست یه جور سهام همون بازی حساب میشه لطفاً به عقاید هم دیگر احترام بزاریم
بشر به یک سیستم مالی جدید احتیاج داشته.و شاید صد سال دیگه دوباره به یک سیستم مالی جدید احتیاج داشته باشه.این نیازه بشره.نیازه بشر باعث شده که این کدها به وجود بیان.در حال حاظر ارز دیجیتال بهترین سیستم هست و بشر اون رو پذیرفته.گفتم بشر تا بفهمی از فرد خاصی صحبت نمیکنم.در ضمن ما هزاران بازار داریم.بازار خودرو.ملک.طلا و…در همشون کلاهبرداری هست و خواهد بود.و مختص کریپتو نیست