تحلیل و نظر شخصی بازار

دوستان من تحلیل بلد نیستم ولی بهرحال این صفحه گذاشتن تا ازین طریق بتونیم برای هم پیام بذاریم فقط نظر شخصی میگم حدود دو ماه پیش دوکوان مدیر عامل ارز معتبر لونا و استیل کوین USD هرچی بیت کوین داشت فروخت و رفت و ارزش ارز لونا تو یک روز قیمتش به صفر رسید شاید خیلی ها هم بگن ایلان عددی نیست ولی ثروتمندترین فرد جهان با پذیرش بیت تو تسلا سبب رشد بیت و کل مارکت شد بعد مدتی هم گفت بدلیل مسائل زیست محیطی تسلا فعلا بیت نمی پذیره که سبب افت ناگهانی کریپتو و متضرر شدن خیلی ها شد البته چند ماهی بعد تسلا مجدد بیت با شرایطی خاص قبول کرد که بازم سبب رشد ناگهانی کریپتو شد ، الانم که تسلا اعلام کرده که 75درصد بیت کوین هاش که محدوده 30خریده بود با ضرر نقد کرده و فروخته و ایلان تا اینجا یکی از بزرگان کریپتو حساب میشه حتی بالاتر از کشور السالوادور که بیت رو بعنوان ارز قانونی پذیرفت و خبرش تاثیر چندانی تو بازار نذاشت ی نهنگ هم بتازگی 46000بیت یکجا فروخته کل اروپا انگلیس و آمریکا هم نرخ بهره برای مهار تورم بالا بردن فقط تصور کنید که تو مقطعی نرخ بهره اروپا منفی بود یعنی برای نگهداری پول تو بانک کارمزد میگرفتن ولی الان شروع به سود دادن میکنند تا نقدینگی جمع و توم مهار کنند، تو اروپا جنگ بین روسیه و اوکراین فعلا امیدی به تموم شدنش نیست و کل اروپا علیه دومین ارتش جهان جبهه گرفته و هر اشتباهی ممکن جنگ بزرگتر کنه پس بین مردم دنیا ترس فعلا هست و ترس سبب خروج مردم از بازارها میشه و فعلا اکثر بازارهای مالی جهان تو رکود هستن و فعلا هیچ فاند مثبتی برای کریپتو نیست حواسمون جمع باشه محتاط باشید و عجولانه تصمیم نگیرید امیدوارم بیت سقف های بالایی بزنه و هممون پرسود باشیم

فعلابیت با22500حمایت بشه وکانال کوتاه مدتی رو که داره طی میکنه به بالا بشکنه تا 30خواهد رفت

دقیقا تو همین موقع ها کریپتو منفجر میشه موقعی که همه از سرمایه گزاری ناامید میشوند

چرا مزخرف میگی
بیت خیلی زود میره بالا حدود ۵ ماه دیگه