سلام خدمت دوستان عزیز و بزرگوار بنظرم الان بهترین موقع خرید هست چون تا ۲۵ تا ۳۵ هم میره پر سود باشید
لعنت به شماوهرکس که ادعای بی موردتحلیل بکند
همین جور کشکی یه چیزی برا خودت میگی..اخه بچه جان چرا چرت میگی..مریضی ؟؟میشه این نظرای دره پیتی رو واسه خودت نگه داری..اینو نمینوشتی میمردی چرا میخوای مردم رو گول بزنی..همچین میگی پر سود باشید انگار میخوای از جیبت به ملت پول بدی…با این روش که تو گرفتی جلوت بانک مرکزی هم کم میاره
زور نزن اینو همه میدونیم