اساتیدی که باتحلیل ابدوغ خیاری صعودصعودمیگفتن حالاتحلیل نزولی میگن قول میدم سره یدونه استاپ هانتر تحلیلشون به صعودی تغییرمیکنه سابقه کامنتاموچک کنیدگفتم 17600قطعیه یکبارم حرف از صعودنزدم من مرده شمازنده17600حتمیه خواهیم دید
بزنین دیسلایکو بعداثابت میشه بهتون
باشه بیا اینم جایزت بکش بیرون فقط
واسه یه ارز آشغال خودتو نکش دور از جونت
حرص نخور شیرت خشک میشه
اس.کل این بیتکوینه این اگه اشغال باشه تواینجا چه غلطی میکنی![]()
مواظب باش دردت نیاد![]()