دوستان لطفا هر کی میتونه راهنمایی کنه.. تتر از صرافی کوکوئین چطور برداشت میشه؟
خیلی پیچیده هست..!!
سلام
خب باید منتقل کنی به صرافی ایرانی دیگه ، بعدش تبدیل به تومان کن و برداشت
کجای کار پیچیدس ؟؟
توی کوکوئین چند تا کد تأیید میخواد..
داخل کیف پول میشی.گزینه withraw رو میزنی.
یه جا نوشته transfer.پولتو از trading acount سوئیچ کن رو main account.بعدش راحت منتقل کن