شیبا و آینده بازار - مقایسه با گذشته

من روم نمیشه پیام اینجا بزارم از این ارز هم نزدیک 500 دلار خرید زدم ،،،،،،،،،، لطفا یکبار برای همیشه بخاطر شیبا این رو خریدیم ، شیبای بعدی هستش . و عین موقع 50کوادریلیون اینجا همگی میگفتین صفر میندازه و… بیخیال شین دیگه … اگر واقعا توی این بازار قدیمی بودین و هستین ارز شیبا اصلا موقعی که سود داد نه مطرح بود و نه ترند بازار بود و چراغ خاموش سود عالی داد . حالا یک چیزی افتاده سر زبونا دیگه ول کن هم نیستید . از همه مهمتر شیبا اینقدر توکن نداشت کلا یک کوادرلیون دیگه اختلاف رو ببینید . بخواد سود بدع میده ولی به این زودیا نیست

فقط امیدوارم تا هشت صفر سی و یک بره بالا پولم برگرده سود کلان نخواستم

شیبا خیلی هم سر زیون ها بود و صفحش هم اینجا ثانیه ای کامنت میدادن زمانی که تازه اومده بود. چرا اطلاع نداری حرف الکی میزنی؟ اصلا اون موقع که شیبا اومده بود شما سمپاش ها اسم ارز دیجیتال رو هم نشنیده بودین