این اخرین ریزش هست. بعد تایین نرخ بهره .. شلیک میشه ب بالا . تا ی حدی میشه نرخ بهره رو بالا برد .. نمیشه هر جلسه اضافه بشه .. این جلسه اگر هم اضافه بشه تاثییری رو بازار نداره..بیت تا هفته بعد هنوز هم میگم صعودی هست و ب قیمت بالای 26.26میرسه ..
تو کامنتای قبلیتم نگاه بکن بعدش بیا اینطوری نظر بده . تا یک حدی هم نداره این جلسه اضافه بشه بگن یکدرصد سلامت میکنیم .
تو چجوری روت میشه کامنت بزاری چرت و پرت فقط بنویس کنتور ک نمینداره… در ضمن یادم باشه برم بهشون بگم نرخ بهره رو نبرن بالا چون شما گفتی ..