تحلیل بازار و پیش بینی قیمت

سلام دوستان امیدوارم بهترین استفاده رو برده باشید از مارکت
در حال حاضر اتفاق تازه ای نیفتاده و طبق تحلیل داره پیش میره و فکر نمیکنم نیازی به آپدیت کلی داشته باشه
حمایت های فعلی محدوده 20700$ و 19800$ و خط روند داینامیک RSI تایم روزانه که یکی از مهمترین حمایت های فعلی بیت هست
از محدوده 24300$ بصورت ABC داره میریزه که خوده موج C بصورت 5موجی داره میاد پایین
بعد از تکمیل 5ازC احتمالأ ی X موج بسمت بالا بزنه و بعدش برای ادامه اهداف وارد اصلاح بشه، فعلأ چون ساختارش شکل نگرفته بطور پیشفرض گفتم
هرچی خط روندو کانال کوتاه مدت و حمایت بود شکسته شده
وقتی امواج میگن باید بریزیم هرچی حمایت باشه سر راهش پودر میکنه تا اهدافش تاچ بشن فرقی هم نمیکنه شما این حمایتو با چه روشی بدست آورده باشی
ی تحلیل میزنیم تا چند ماه بعد اعتبار داره حالا این اساتید هروز برن خطکشی کننو نقاشی بکشن رو چارت دنبال حمایت مقاومت !!!
دامیننس بیت هم همونطور که 1 ماه پیش گفتم اصلاح کرد و احتمالأ ی موج ریزشی دیگه داشته باشه در کوتاه مدت
دامیننس تتر هم بصورت WXY اصلاح کرد که شاخه آخر بصورت دیامتریک 7موجی شد و تکمیل اصلاح، اهداف در کوتاه مدت میتونه محدوده 8.5% 9.5% و در حالت خاص ممکنه برای سقف جدید هم بره!
شاخص توتال هم پولبکشو تکمیل کرد و نیاز به اصلاح داره برای ادامه اهداف
ADA : از سقف تاریخی بصورت ABC اومده پایین که موج C بصورت 5موجی شده و الان حدود 75 روز هست که داخل موج 4 هست
که خود این موج 4 ساختار مثلث رو داره و اگر محدوده 0.40$ رو از دست بده زیرش تثبیت کنه تایم روزانه ، اهداف 0.35$ 0.30$ و 0.20$ رو داره
ی دیدگاه دیگه هم میشه نسبت به کاردانو داشت که سقف مثلث شکسته بشه و موج 4 رو بصورت فلت تموم کنه در این حالت ممکنه تا اهداف 0.60$ یا حتی 0.75$ هم بره، به هر حال موج 4 با یکی از این دو حالت تکمیل بشه اهداف ریزشی تارگت هایی هست که دادم

دقیق از اعداد گفته شده مارکت بالاتر نرفت و دوباره اساتید حرفه ای و با تجربه کانالای تل و اینستا رفتن تو سوراخ موش
دوروز دیگه هم ریزشو میچسبونن به اخبار تا واسه خودشون صافکاری و ماله کشی کنن، همین کارارو میکنن که ی عده ساده هم فکر میکنن بازار تحلیل نداره!!! و دائم دنبال اخبارو فاند میچرخن سرمایه هاشونم روز به روز آب میشه
و چه خوبه که قبلتر از همه این اخبار و . . . ما سلر مارکت شدیم!!!
از 1 ماهو نیم پیش همه این اعداد بارها گفته شده بعنوان مقاومت و سطوح ریزشی : 22500$ 23500$ 24300$ و گفته شد که باید منتظر الگو های ریزشی باشیم
دوستان لطفأ این تحلیل و نوشته هارو بعنوان سیگنال خرید یا فروش نگاه نکنید و فقط مبنای بررسی باشه
از دم میتونه همه اینا فیلد بشه!
مهمترین روش برای جلوگیری از ضرر بیشتر : مدیریت سرمایه و رعایت حد ضرر هست
موفق باشید.

خدا خیرت بده فهمیدم

مگه میشه تحلیل شما فیلد بشه؟؟رو دست نداری حاجی :clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2:

باعرض سلام خسته نباشید ..
جناب راکی‌ عزیز در مورد ارز پولکدات هم میشه یه تحلیل بزارید ‌.
ممنون

آقای راکی لطفا از پولکادات هم یه تحلیل بزارین به نظر میاد جا مانده بازار باشه

همین که به فکر ما هستی داداش دمت گرم ما بهت باور داریم :heart:

درود دوست عزیز تشریف بیارید گروه هم تبادل نظر و هم سریع تر میشه اطلاعات رو ردوبدل کرد ممنون میشم

راکی جان ■■■■■■■■■■■■ نداری ما عضو شیم؟
من دیر شناختمت :downcast_face_with_sweat:

اقای راکی این چیزای که بلدی آموزش بده

سلام ممنون
بهترین نقطه ورود برای دات، تایم هفتگی و ماهانه محدوده 3$ تا 5$ هست که وقتی به اون محدوده رسید میتونید ورود کنید
فعلأ کلیت مارکت به بیت نگاه میکنه و اگر طبق انتظار تا اعدادی که قبلأ گفتم محدوده های 14تا 16.5 بیاد پایین
دات رو هم روی سطوح معتبر میشه پله ای برای میان مدت ورود کنید
از لحاظ شمارش هم احتمالأ DOT توی موج 4 هست با مقاومت های 7.5$ 8.5$ و محدوده 10$ و بعد از تکمیل موج 4 میره برای موج 5 وارد اصلاح میشه
البته این مقاومت ها دلیل بر این نیست که حتمأ باید تا اونجا ها رشد کنه، باید دید با چه الگویی وارد اصلاح میشه
فعلأ تایم روزانه الگوی کنج نزولی شکل گرفته که سقف الگو میشه محدوده 7.60$
وتایم 4 ساعته مثلث داره تکمیل میکنه
این تحلیل کلی هست ولی برای نوسان گیری روزانه بحث جداست!!!

خیلی ممنونم ازت دوست عزیز ، خدا به خونوادت سلامتی بده. فقط بمون تو این صفحه :heart:

سلام داداش میشه یه سری برنامه های اموزشی و اینچیزا بذاری یا راهنمایی کنی چه مدل اموزشی بهتره و اینکه خودآموز میشه؟

اقای راکی خدا نگهدارت باشه خیلی کارت درسته بدون منت وحاشیه دارید راهنمایی می کنید اقا تشکر

زنده باشی ارادت

آقای راکی جان خیلی خوبه

عالی . چجوری میتونم پست های شما رو دنبال کنم ؟

سلام و درود آقای راکی میشه آدرس گروهتونو بگید ممنون میشم

سلام و درود خدمت راکی جان عزیز :heart:
ممنون بابت راهنماییهای که میکنی
قبلنا یه برنامه bbc میزاشت به اسم top car در مورد اتومبيل بود 3 تا مجری داشت جرمی و هامون و یکی دیگش اسمش نمیدونم چی بود موقع مسابقه و تست ماشینها یه راننده داشتن با لباس سفید مخصوص و کلاه کاسکت که کسی نمیشناختش خیلی خوب رانندگی میکرد و همشون تعریفش رو میدادن تا اخر سر هم معلوم شد طرف مایکل شوماخر بوده میومده تو برنامه شرکت میکرده ولی کسی نمیدونست حالا شما هم حکم مایکل شوماخر این ارز دیجتال رو دارین کسی نمیدونه کی هستین ولی کارت خیلی درسته :+1::+1:

دمت گرم،واقعا همینه