اونایی که میگن میریزه مگه نمیگید تا ۱۴ هزار میاد برید پوزیشن سل بگیرید با اهرم ۵ یا ۱۰ سودشو بخورید دیگه هی نگید من میدونم میاد اونجا البته اگه وجودشو دارید که ندارید
من فقط اسپات کار میکنم و خیلی هم راضی هستم. تو که اهرمی کار میکنی چه گلی به سر زدی وجودشو داشته باش اهرم ۵ برا ۳۰هزار بزار ببینم با وجود
منکه گرفتم رو17600ازش عکس خواهم داد
برادر تمام کارشناسان ایرانی معتقدند که هر جور شده بایستی ۱۴هزار و میبینه.همین،ولی نظر من اینه که از همین نقطه میزنه بالا