منطق در تحلیل

عاقایون، باز هم میگم منطقی باشید
جناب سیاوش، شما روی چه حسابی میگید تا خبر توکن سوزی بیاد صعود میکنه!؟
عزیزان من تا هولدرها توکن هاشون رو نفروشند چطور این ارز توکن سوزی کته!؟
یکم منطق داشته باشید، سراسر دنیا مثل من و شما این ارز رو برای هولد کردن نگه داشتن، چطور جهش داشته باشه
شما بیا و توضیحی بده، شما از دکتر آزمندیان بیشتر اعتماد بنفس داری

من کی گفتم تا خبر توکن سوزی بیاد صعود میکنه گفتم خبر توکن سوزی بیاد آینده شبکه رو بهبود هست و امید به برگشتش و رشد های خوب هست

شما باز داری همون سوال تکراری رو میپرسی اگه نفروشن چجوری توکن سوزی کنه عزیز من تا کی میخان نفروشن خب وقتی فروشنده نباشه قیمت مدام بالا میره هر کسی با یه درصدی راضی میشه میفروشه مگه اینجا بورس آخه اینجا همیشه عرضه و تقاضا وجود داره

پس از نظر شما حجم معاملات روزانه خرید و فروش نیست ؟؟ همین باعث توکن سوزی نمیشه ؟ حجم معاملات روزانه ۷۶ میلیون دلار میباشد

دوست عزیز
اینکه شما میگید غیر اصولیه،چون هنگامیکه کالا ویا هر چیزیکه در حال داد وستد باشه و مقدار عرضه کم بشه قیمتش بالا میره!
حالا واسه لونا اگه کوینهاش در دست ملت باشن که دیگه کوین واسه سوزوندن و عرضه نباشه خب قیمتش باید بکشه بالا
در حالیکه چنین نیست و قیمت درجا میزنه و گاهی هم پایین میاد:blush:

ذاکری جان خون خودت رو کثیف نکن،
دو حالت داره، یا این ارز خوبه یا بد،
اگر خوبه بنشین یه کنار و پالس منفی نفرست،
اگر بد هست، تشریف ببر هر جای دیگه ای که صلاح میدونی، اینجا نباش!!!

چه سمپاشی؟
کدوم حرفم سمپاشی بود؟