تعصب در سرمایه‌گذاری و اوضاع بازار

مگه اقتصاد و سرمایه گذاری انتخاب تیم فوتباله که کسی بخواد رووش تعصب داشته باشه.
چندین بار گفتم توضیح دادم اوضاع کلی بازار اقتصادی خراب است.اوضاع بازار کریپتو بدتر.چون تعداد زیادی از سرمایه داران خرد و کلان برای جبران زیانهای مالی و کنار آمدن با تورم مجبور به نقد کردن تمام یا قسمت بزرگی از دارائی هاشون میشن.در این حالت حجم و فشار بالای فروش باعث تکان شدیدی در بازار به سمت پایین میشود.
اوضاع این استیبل کوین هم که بر همگان واضح و مبرهن است.
در این زمان هر کسی نیاز به اتحاذ تصمیم بزرگی داره.به احتمال بسیار بالا اغاب خریداران این ارز در ضرر هستن.پس احتمال ضرر بیشتر بسیار محتمل است

شما چه پدر کشتگی‌با این ارز داری؟! چرا جاهای دیگه امنت نمیدی؟

چقد بیکاری که در مورد چیزی که نداری یه ماهه داری خودت جر میدی که نخرید!

خدا لعنتت کنه نمیدونی با چرندیات ذهن پریشونت چند نفر رو بدبخت کردی الدنگ

ضرر به جوونیت بخوره که همش داری موج منفی میدی