میشه یکی بهم کمک کنه؟؟ از وقتی تو ارز دیجیتال ثبت نام کردم دیگه نمیتونم تو چارت ۱ دقیقه یا ۳۰ دقیقه قیمتهارو ببینم و وقتی هم چارتها رو عوض میکنم هر کدوم یه قیمت نشون میده با اینکه خط کش و دیگه ابزارها اضافه شده ولی اصلا انلاین نیست
دیوثا سیخش زدن که مردم به اشتباه بندازن ..همینجوریش قیمت دلارو دست کاری میکنن که اینروزا اصلا صلاح به خرید نیست و نمیشه نواسان گرفت …گودریش ■■■■■
برو سایت تریدینگ ویو tradingview ثبت نام کن و آموزش فارسیشو تو آپارات ببین البته همون بورس خودمون برای کسانی که کم تجربه هستن ضررش کمتره