با این روندی که بیتکوین داره، ماهها یا شاید هم سالها زمان میبره تا سقف قبلی خودشو بزنه.
اگر بخواد به یکباره رشد کنه، میلیونها نفر هولدر که ضرر کردن فوری میفروشن تا از ضرر بیان بیرون و به همین دلیل باز ریزش میکنه و نهنگها هم ■■■■ نیستند که خرید سنگین بزنن تا هولدرها با سود برن بیرون.
پس در نتیجه این بازار نیم پله نیم پله بالا میره تا همه خالی نکنن. و همین رشد لاکپشتی خیلی زمان میخواد.
با نظر من موافقید؟