آیا ustc محکوم به صعود است؟ تحلیل و استراتژی

بچه ها هرکی استراتژی داره ولی این ustc محکوم ب بالا رفتن. نمیتونن بیارن پایین چون تازه کم کم داره اعتماد جلب میکته. Cz برای اینکه بتونه آبروی کریپتو برگردونه زیر بالو پر لونا و اینو میگیره. ولی طمع نکنید هرجا دیدین سود قشنگی داده بفروشید. من خودم رو 0.08 فروشنده ام دیگ ام سمتش نمیام. چون ریسک یبار منطقیه بیستر از یبار خریته. نقد کردین بچسبین به متاورس یا وب 3… ولی ی روز دیدی 0.1 رد کرد مطمئن باش دیگ برنمیگرده پایین و کم کم میره برای 1دلار و استیل شدن. بعدشم 2تا تبلیغات میکنن و ارز لونا و ustc میسه عین روز اول. اینا سیاست هاشون کسی نمیدونه چیه ولی مطمئن باش اگ لونا رو میخواستن پروندسو ببندن هیچوقت لونا کلاسیک نمیاوردن. پس نقشه های قشنگی دارن. اونایی هم ک نوسان میگیرن بالا میفروشن پایین میخرن. یهو جات میزاره دقیقا شبیه شیبا. چارت 1روزه شیبا قبل پامپ نگاه کنید چقدر بالا پایین کرده. یهو رفته بالا و همرو جا گذاشته. سرتو درد نیارم زمانی ک هیچکس دوج نمیشناخت اونایی ک جرات داشتن خریدن و میلیاردر شدن. همچنین شیبا. حالا زمان ustc و لوناس. شک نکنید فقط فقط فقط خسته نشید و دکمه سل رو نزنید

احسنت مرحبا مرحبا شیر مادر حلالت جزاکم الله

لونا که میگین دقیقا کدومشِ؟
لونا
یا
لونا c؟؟؟