راهنمایی برای استفاده از پاور سرور در ریگ ماینینگ

لطفا راهنمایی کنید
برای استخراج در ریگ اگر بجای پاورهایی مثل ایسوز وگرین پاور سرور بگذاریم به ریگ صدمه میخوره ویا کارتها خراب میشن؟یا فرقی نداره همش حرفه؟لطفا اساتید باتجربه راهنمایی کنید
ادمین عزیز مجوز رو صادرکن خودم اینجام

پاور سرور به مراتب بادوامتر و مقرون بصرفته از انواع دیگر است.
اصلا هم نگران نباش

داداش گلم این‌جا اکثراً بی‌سوادان برو نصابش بپذس

اصولا پاورهای سروری که برای این کار میفروشن هم خیلی کارکرده هم مال نسل های خیلی قدیمی سرورهاست و تکنولوژی پایینی داره و کابل هاش هم دست ساز هستن و سوکت ها ممکنه خوب آمپر رد نکنه و داغ کنه و … خیلی بهتره که پاور های گرید گلد و پلاتینیوم جدید پی سی باشه که هم سوییچینگ هم مصرف هم بازدهی خیلی بهتری داره با توجه به توان بالایی که باید تولید کنه. اگر پاور سرور نسل جدید و نو بخوای بخری به مراتب بسیار گرونتر در میاد و باز هم باید کابل دستی براش ساخته بشه.

ازکسی که منتاژ کننده یا وارد کننده هست. اطلاعات کسب کنید.