برام جالبه بالازدنی که دیروزبهش اشاره کرده بودم وگفته بودم فرصت خروجه وقطعاخواهیددیدهمینطورهم خواهدشد اخبارهم درنظرنگرفتمونخواهم گرفت همین بالازدن هم دیدیم بازیه عده دارن تیکه میندازن
اساتیدانقدصعودی صعودی نکنین این حتی قله های تایم فریم4ساعتشم نمیتونه پس بگیره تهش دربهترین حالت یه استاپ هانترشه حوالی22250بعدش بامخ بیادپایین دوباره میریدتوسوراخ موش قایم میشیدمیگیدوای بدبخت شدیم کاش نمیخریدیمو…امیدوارم همچین چیزی نگیدو نخریده باشیدحالابگذریم
اینم گفتم که هربالایی فرصت خروجه وقطعا17600روخواهیم دیدامشب یافردا بامخ رف پایین لطفااون لحظه توسوراخ موش نریدبازم تیکه بندازید
ینی تحلیلاتون انقد سسته که بادوتاکندل سبز وا میدیدتحلیلتونوعوض میکنید؟!گزارش فوتباله مگه؟!
دنبال ایرادتحلیلابگردید وکاملا منطقی نقضش کنید مطمعنن اگراینکاروکنیدچیزی ازتون کم نمیشه موفق ترهم خواهیدشد
نیای بگی چون همه میگن خلافش عوض میشه ها خیلیاخیلی چیزا میگن ادم جوگیرزیاده مهم اینه کیاحرفشون دوتانشه
آقا دمت گرم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
فعلا که ۲۲۵۰ رو رد کرده
شعر گفتی ،۲۲۸۰۰
پس گاله رو ببند
پس چی شد تا۲۳رفت