واکنش بازار به افزایش نرخ بهره

طبق شاخص ها و الگوها تغییرات قیمتی شبیه یک تله است
لزومی نداره بخوام با همه بحث کنم چون زمانی که سطح علمی دو طرف یکسان نباشه فایده نداره
ایکاش درک میکردید و متوجه بودید تمام پیش بینی هام تا بحال دقیق و کامل اتفاق افتاده

بابا این ادا و اطوارا چیه؟! چرا نمیری از اینجا گم شی روانی؟

بروسمپااااش.بروکشکتو بساااب

تو هر صفحه ارزهای دیگه هم که نگاه میکنم یه اشغالی مثل تو هست . شهرداری کی میخوات شما رو جمع کنه خدا میدونه

بیا پایین بچه جون اینجا چیکار می‌کنی تو برو کوچتون بازی کن

توکه یه هفته قبل میگفتی ریزش سنگین توراهه چون به دروغات اطمینان داشتم خرید زدم امروزم سیو سود کردم تو فقط بنال

درختت که بار دار میشه شاخهاش رو به پائین خم میشه
پس تو اندازه یه نخود عقل نداری که انقد از خودت تعریف میکنی
اصلا احتیاج به نظر شما نداریم باشه برای خودت
دیگه ضرر ضرر اضافه در مورد دیگران نکن

بیا پایین سره جدت