پیش‌بینی ریزش اتریوم و پوزیشن شورت

سلام دوستان طبق محاسبات من اتريم قله ي ١٧٢٦ رو تاچ ميكنه و بعد ريزش ميكنه
من خودم پزيشن شرت با اهرم ١٥ ميگيرم ورود ١٧٢٦
استاپ ١٧٢٩ ليميت براي فروش ١٤٤٠ هر كي خواست بگيره

واقعا دمت گرم تحلیل درستی کردی

سلام
رفت روي 1754

بیچاره شدم با این کار
چرا بیخود راهکار میدید ؟

وزود و استاپتون خیلی نزدیکه

دوست من 2 روز پیش منم به حرف مثلا تحلیل گرای بزرگ اینجا گوش دادم که در واقعیت نوپای ظهور کرده هستن همه گفتن شرت بگیرید منم گرفتم ولی عقلم رسید که با 10 دلار این کارو انجام بدم تو یه نیم ساعت همش رفت فقط فقط به خاطر چند تا حرف دوست به ظاهر تحلیل گر از دیروز اخبار رو دنبال کن ببین 270 میلیون دلار تو سطح جهان به دلیل پوزیشن شرت و فروش ازبین رفت با منطق و تحلیل خودتون پیش بروید حرف های تحلیلی این و اون رو نادیده بگیرید یکیش همین شخصی که تحلیل کرد گند زده لعنت بر پدر و مادر کسایی که تحیل بلد نیستن دودمان ادم رو به باد می بدن