فروش با سود و انتظار ریزش

دیروز وقتی همه منتظر ۱۷بودن من رو ۲۰خریدم الان من بهتون تو ۲۳۸۰۰فروختم ک منتظز ۱۷بودین

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::rofl::rofl::rofl::person_facepalming::person_facepalming::person_facepalming:
چه با مزه گفتی اخه اونی که منتظر ۱۷ هزار بوده به نظرت تو ۲۳۸۰۰ میخره وقتی تو ۲۰ نخریده اونجا نی خره خدا شفات بده

یکم از باختات هم بگو.انگار همین دیروز اومده و خریده و برده.مرد حسابی تا اونجا تو ضرری.حداقل هفتاد درصد تو ضرری.
بعدشم تو که راست میگی.

باشه بابا تو خوبی

اتفاقا بره بالاتر میخرن
ب قول خودشون تثبیت بده وارد شن