سلام راکی لطفا تحلیلتون رو ابدیت کنید من یکی چند وقته به خاطر تحلیلهای شما دست به خرید نزدم واحساس میکنم از بازار عقب افتادم خواهشا راهنمایی کنید سکته کردیم از دست اینصرافیهای عوضی باباهیچ تحلیلی درست درنمیاد خسته شدیم این موجهایی که گفتی چی شد فک کنم درست ازآب در نیومد البته هیچ چیز تقصیر شما نیست ولی خواهشا زود به زود آبدیت کنید که گمراه نشیم
دقیقا نظرشما را دارم همه حرفاش شد نخود سیا