انتقاد از تحلیلگران

تحلیلگرای بزرگ تو آمریکا و بقیه کشورا نمیتونن پیش بینی کنن که کی صعود میکنه کی ریزش میکنه اصلا قراره چه اتفاقی بی افته. بعد تو ایران هرکی تو کار خرید و فروش ارز هست همه تحلیلگر شدن .اگه خود همین پسره که بیت کوین رو راه انداخت اون ببینه تو ایران چه تحلیلگرای هست ، خودشو اینقدر با کمر بند میزنه که بمیره

داداش تو امریکا باشه دلیل نمیشه از تحلیل گرهای ایرانی بهتر باشن همینجا تحلیل گر داریم نقطه زنی میکنه دقیق

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: همش تقصیر آمریکا