ناراحت نباش آیلان هم از فروش بیت هاش
پشمون شده
حتی با سود…![]()
میدونه الان بخره 40k رو تاچ میکنه
کوتاه مدتی ها سیو میکنن
میره تو ضرر…
ادامه ماجرا و فروش بیت ها توسط شرکت های بزرگ
ب نظر شما
شرکت های بزرگ روی کدوم تارگت دوباره وارد میشن
؟؟؟
ناراحت نباش آیلان هم از فروش بیت هاش
پشمون شده
حتی با سود…![]()
میدونه الان بخره 40k رو تاچ میکنه
کوتاه مدتی ها سیو میکنن
میره تو ضرر…
ادامه ماجرا و فروش بیت ها توسط شرکت های بزرگ
ب نظر شما
شرکت های بزرگ روی کدوم تارگت دوباره وارد میشن
؟؟؟
خداییش جمله بندی رو قشنگ درست و درمون تایپ کن
ما که متوجه نشدیم فعل وفاعلت کدومه
شرکت های بزرگو ایلان ماسک چیزی حالیشون نیس تو حالیته لابد![]()
اونا قبلا تو کانال ۱۷ خرید کردن
اره واقعا ایلا ضرر کرده سادهی لوح. اون اقا تو قیمت بالا فروخت الان رسانه ای شده
تازهموبایلخریدییاتازهباسوادشدیآنمرددربارانآمد…آنمردبیتدارد…آنمردهولدکرد![]()
![]()
![]()