تحلیل بازار، نهنگ‌ها و کندل‌ها

ناراحت نباش آیلان هم از فروش بیت هاش
پشمون شده
حتی با سود…:sweat_smile:
میدونه الان بخره 40k رو تاچ میکنه
کوتاه مدتی ها سیو میکنن
میره تو ضرر…

ادامه ماجرا و فروش بیت ها توسط شرکت های بزرگ
ب نظر شما
شرکت های بزرگ روی کدوم تارگت دوباره وارد میشن:smirking_face:؟؟؟

خداییش جمله بندی رو قشنگ درست و درمون تایپ کن
ما که متوجه نشدیم فعل وفاعلت کدومه

شرکت های بزرگو ایلان ماسک چیزی حالیشون نیس تو حالیته لابد:joy:

اونا قبلا تو کانال ۱۷ خرید کردن

اره واقعا ایلا ضرر کرده سادهی لوح. اون اقا تو قیمت بالا فروخت الان رسانه ای شده

تازه‌موبایل‌خریدی‌یا‌تازه‌با‌سواد‌شدی‌آن‌مرد‌در‌باران‌آمد‌…آن‌مرد‌بیت‌دارد…آن‌مرد‌هولد‌کرد:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: