دقت کردم روزهای تعطیل اینجا کمتر کامنت میذارن و کمتر مینویسن که قیمت زیر ۱۷میاد یا ۱۰هزار .میدونید چرا ؟چون صرافی هابستن و حقوق بگیرا رفتن مرخصی
الان نمودارو شبیه سازی کردی و منتظر یه پامپ 8 هزار تایی هستی و احتمالا تو ضرری و برای جبران ضرر سرمایه اضافه کردی ولی بدون تحلیل با شبیه سازی جواب نمیده و سرمایه دارای بزرگ بلدن چیکار کنن و نمیان پولشون به شما دو دستی تقدیم کنن.این پیامو برای هفته آینده رو 16500 تا 16800 پیش خودت نگهدارو به کسی نگو![]()
![]()
یجوری بریزه که خودت باورت نشه، صبر
کجایید آنهایی که می گفتید میره ۱۴ هزار ؟
خسته نشی خیلی فکر کردی
اینکاراچیزی جز بی شرفی نیست
چون تو روز تعطیل تایید کامنت انجام نمیشه
ولی من همیشه فکر میکردم اینایی که اینجا میان کامنت میزارن روزای تعطیل میرن جوج میزنن
باو این طرز تفکر اشتباحه بازار جهانیه ایران اصن تاثیر خاصی نداره تو بازار
![]()
.
![]()
![]()
هۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜۜهۜۜۜۜۜهۜۜۜۜهۜۜۜهۜۜـۜ
ۣـهۣهۣۣهۣۣۣهۣۣۣۣهۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣهۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣہۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣۣ
![]()
.
.
![]()
روزای تعطیل
اینجاهم تعطیله و پیام کسی تأیید نمیشه
این سایت هم تعطیله !
مهندس صرافی تعطیلیه پیاما رو انتقال نمیده
بعدشم شماها خیلی خودتونو دست بالا گرفتین که فکر میکنین با خرید و فروشتان بازار دچار تحول میشه
این توهم توطئه روبندازین دور ، خرید و فروش من و تو حتی یک اپسیلون توبازار تاثیر نداره که صرافیها بخوان رو ادمایی سرمایه گذاری کنه که بیاد اینجا تبلیغات راه بندازه
اینجا هر کی پیام میزاره لایک ودیسلایک میکنه و یا حتی تحلیل میده فقط از سر ارزوها و خواسته های خودشه
درسته هیچ تاثیری نداره ولی جیب صرافی های ایرانی رو پر میکنه چون اکثر افراد اینجا حتی کیف پول هم ندارن و ریالی تو صرافی های ایرانی خرید و فروش میکنن.
با شما در این زمینه موافقم
اما اگه رانندگی بلد نباشی وپشت کامیون بشینی علاوه بر خودت خلق اله رونالود میکنی
اونیکه بدون اموزش بدون اطلاعات اولیه وارد این بازار سراسر تخصصی میشه مقصر ضرر و زیانش خودشه نه صرافی
توصیه به دوستان تازه وارد بغیر از خرید و فروش تتر که از سر ناچاریه با صرافیهای ایرانی مراوده نکنید
راحترین صرافی خارجی با زبان فارسی فعلا کوینکس هست