هرکس میخواد بخره الان بخره چون موقعیت خوبی پیدا کرده ضرر زیادی نمیکنید ولی این ارز نیاز به زمان داره مطمئنا جهش میکنه حقش این رتبه نیست که روی این قیمت بمونه پس منتظر یه حرکت توپ ازش باشین این اتفاق ممکنه دور یازود رقم بخوره اصلا به این فکر نکنین که چقدر ممکنه بیاد پایین اگر خرید کردین حتی اگه شد پانصدتومن دستش نزنید با پولی که اولویتتون نیست همیشه اقدام به خرید کنید این ارز بهترین ارزه به این زودی ممکنه جهش نکنه ولی وقتی هم جهش کنه بقیه ارزهارو نمیشناسه میره بالا به صورت ناگهانی من این ارزو خوب میشناسم از اون ارزهایی که ممکنه شب بخوابی فرداش ضررهاتو برگردونده باشه فقط صبر کنید.
دور یا زود نه دلبندم
دیر یا زود درست
دور در مکان استفاده میشه
دیر در زمان
شما دبیرادبیات کی بودی
ببخشید نمیدونستم روی نگارش حساسید
داداش پامپ اب میفروشی یا اسمته ![]()
![]()
ریپل که ازدوج بنیادی تره پس چرا جامونده ازبازارتازه رتبه 6و7بازاره
ریپل هم خوبه اما الان موقعیت دوج بهتره