سلام دوستان من از صرافیه کوکویین استفاده میکنم امروز فیلتر شکنم از کار افتاده میتونم بدون فیلتر شکن وارد بشم و خرید کنم
6ماه بدون فیلتر شکنم
من چون سایز اکانتم کمه بدون فیلتر شکن گاهی اوقات میرم داخل اکانتم تا حالا که مشکلی پیش نیومده ولی شما احتیاط کنید اگه سرمایه تون واستون مهمه با تشکر
با ای پی دیگه وارد نشو به عنوان هکر شناسایی میکنه و دردسر میشه
اگر بدون وی پی ■■■ مشکلی نیست فقط سعی کن گاهی با وی پی ان گاهی بدونش ورود نکنی یا ثابت با وی پی ان باش یا کلا بدون وی پی ان