سوال در مورد صرافی برای خرید ارز

آقای راکی شما که گفتید میریزه ماهم خرید نکردیم الان چرا یه تحلیل نمیزارین که بدونیم تکلیف چیه

دوست عزیز تحلیل رو بخونی نوشته تا ١ و کمی بالاتر هم احتمال داره بره ولی توی قله میخری و مناسب نیست کمی صبوری کن میاد پایین

این راکی خمیشه خمار بود یه چیزی میزد
خیلی هاازبازار جاموندن بخاطر حرفاش

به نظرم، جناب راکی فرمودین تا 24700 میره و بعدش میریزه

خدایی منم جا موندم