آقای راکی شما که گفتید میریزه ماهم خرید نکردیم الان چرا یه تحلیل نمیزارین که بدونیم تکلیف چیه
دوست عزیز تحلیل رو بخونی نوشته تا ١ و کمی بالاتر هم احتمال داره بره ولی توی قله میخری و مناسب نیست کمی صبوری کن میاد پایین
این راکی خمیشه خمار بود یه چیزی میزد
خیلی هاازبازار جاموندن بخاطر حرفاش
به نظرم، جناب راکی فرمودین تا 24700 میره و بعدش میریزه
خدایی منم جا موندم