چین همزمان با ورود نانسی پلوسی به تایوان، یه راکت زده فعلا در حد هشدار قرمز بود
رفقا روهیچ حمایتی ورودنکنیدمگر زیر17600 بیتکوین روهیچ حمایتی بندنمیشه تااینجاش خیمه شب بازی بود که تواین وضعیت بحرانی ملتو بلانسبت شماها
خام کنن که فک کنن جاموندنوبخرن که نهنگاریزریزخروج بزنن جنگ که شروع شد اون پایین سهمتونو تقدیم نهنگاکنید ازاین پس ریزش شدیدترازقبل خواهدبود بزودی زیر20kرومیبینیم مطمعنم خیلیااون پایین پایینا هرچی خریدنوتقدیم نهنگامیکنن وازصعودبه30kجاخواهندموند به هرحال یجوری بایدبازی کنن که360درجه نظرتون تغییرکنه و یجا وا بدید وفریب بخورید ازماگفتن بود موج5اصلاح اخره که زیر17600تموم میشه وبعدش نوبت30kهس البته حداقل30kحداکثر45kاونجاها ناامیدی مطلق رو خواهم دیدهیچکدومتون امیدبه30kنخواهیدداشت به هرحال ازماگفتن بود روندبلندمدت رو درنظربگیریدو به هیچ وجه بابالاپایین شدنای کوتاه مدت که قطعا فریب هستن وا ندید درکل موج5اصلاحی مونده پس توقع نداشته باشیدازاینجااستارت روندصعودی رو بزنه یه ریزش شارپی دیگه داریم واین اخرین موج اصلاحی خواهدبودبعدش مدتی رنج میزنه مثل همین موج4بعدش روندصعودی جدیدشروع خواهدشد حداقل تا30k
فعلابراخریدعجله نکنیدوصبورباشید
ممنون از شما بابت وقتی که برای تحلیل میزارید
کف 12 هزار رو میبینه نهنگها با 6 هزار دلار نوسان سیر نمیشن اونها به نصف قیمت امروز میخرن
فدای شمادوست عزیز
مایکل وندی پپ اعتماد به نفس تو رو نداره . یه احتمالی شایدی چیزی بگی اون وسطا بد نیستا
درود بر شما.بسیار عالی تحلیل میفرمایید.سپاسگزارم.
منبع اخبارت کجاست؟