ما همه سر کاریم!

بخدا ههمون سر کاریم
۶ ماه سر ما رو گرم کردن که اگه توی رابین هود لیست بشه منفجر میشه
یادمه روز قبل لیست همه دقیقه و ساعت شماری میکردن
هر کی توی ذهنش یه چیزی برای خرید اماده کرده بود
لیست شد پامپ که هیچی ریزش هم کرد
الانم مدتی با شیباریوم و ورود متاورس و فلان نگهمون میدارن
اخرشم با ۱۰–۱۵ دلار راهی خونه مون میکنن
حالا ببین کی گفتم
پول اضافه که نیاوردن بدن به ما
با شیبا شرکت ماشین سازی هم نزدن که بگیم دارن روی پولمون کار میکنن
والا خوده صاحب ارز هم به موقع ارزشو چپوند و رفت و توییترشو بست
ما هولدرها موندیم و انتظار
واقعا فکر میکنین کی قراره بیاد برامون پول بریزه توی شیبا ما پولدار شیم برداریم بریم؟!؟

خوب چرا به خودت فشار میاری ، بفروش برو پی بازی و شادیت.
ماها عادت کردیم به بی موقع و تمام وقت حرف مفت و بی پشتوانه بزنیم.
هر نظری داری برای خودت نگه دار لطفا
اقای خاص

داخل رابینهود فقط لیست شده اما معامله نشده وقتی معامله بشود اون وقت پامپ میکنه

حالت خوبه؟ چایی نبات نمیخوای برات بیارم؟:sweat_smile:

شما بفروش ناراحتی نداره بزار ما سرکار باشیم ما بیکار نکن دادا

عباس اقاکدوم سایت این اطلاعات دقیق رومیگیری؟؟منظورم قیمت شیباومعامله تورابین هودو…

خیلی سخته واست؟
بفروش برو تا بیشتر ضرر نکردی

مگه کسی با تو حرف زد که جواب میدی. تو چیکاره یی که به من بگی چیکار کنم ■■■■■