بچها سلام ترو خدا این حرفمو جدی بگیرید امروز معامله باز کردم توصرافی گول پامپ فیک اتر رو خوردم ک کار صرافیا هست با 6ملیون ضرر پولمو در آوردم…خواهش میکنم خواهش میکنم هیجانی تصمیم نگیرید و آخر هفته به هیچ عنوان معامله باز نکنید فک نکنید واااای جا موندم این بازار بازار قبلی نیست سوارش بشی بگه برو ک رفتیم خیلی علم میخواد بچها…پولی ک با زحمت کشیدی به دست میارید روش خیلی حساس باشید…من میرم واقعا کار من نیست…![]()
ادمین تایید کن لطفا…امیدوارم هر چی ایرانیه به پولش برسه من 6تومن ضرر کردم دارم میمیرم خدا به اونی صبر بده پارسال آبان خریده
با6تومن ضرر![]()
داداش به های اینجا لااقل ساعتی 6 تومن توضررن کریپتو یعنی همین چه چه مستونت هست فکرزمستونتم باشه
همین که زود فهمیدی خوبه. شش میلیون برای مردم عادی کم نیست ولی قابل جبرانه. بازار فعلی به شدت ریسکی و غیرقابل پیش بینیه و نسبت سود و ضرر احتمالیشو نمیشه تعیین کرد. منم پولمو از صرافی کشیدم بیرون و فعلا معامله جدید نمیکنم.
3 میلیارد توی ضررم![]()
راس میگی داداش ولی سرمایم بود