لونا ۱ دلاری یا ۱ سنتی؟

به نظرتون لونای کلاسیک به ۱ دلار میرسه یا ۱ سنت، ۱ دلاری ها لایک کنن و ۱ سنتی ها دیسلایک

به گوه نشسته فعلا همه بالای ۲۰ درصد سود دادن این تازه هی منفی میخوره به گوه سنت میرسه

آدم عاقل راه یک دلاری از یک سنت می گذرد