خروج از بازار و سود خوب

خداروشکر ما رو ۲۴۴۰۰ نقد شدیم کلا
سود خوبی داده انصافا
باز هم فرصت‌های فراوانی برای خرید و فروش میده
کلی روند درست و حسابی سر راهشه
اوردر های خرید محدوده ۱۹۷۵۰ الی ۲۰ برای تارگت ۲۳۰۰۰ ست کردیم ما

باید نوسان گرفت

ی جوری حرف میزنی انگار با هر تراکنش ۱میلیارد دلار میخری و بازار منتظر اوردرهای خرید توعه.ک انقد دقیق خرید و‌فروش میزنی و رو ۲۴خالی میکنی رو ۲۰میخری .تو انقد بیکاری ک تو هر ارزی نگا کنیم نظرت هست .بچه بیا پایین کم‌خالی ببند:joy::joy::joy:

دقیقا همه جا هست و همیشه هم سود کرده :joy::joy::joy:

آینده مالی هرکسی فقط برای خودش اهمیت داره
برای شما آرزوی موفقیت میکنم