روی هم رفته هولدرها ۶میلیارد دلار در حال حاضر پول بی زبون رو ریختیم توی شیبا دست ۴تا اوسکوله که اسم خودشونو گذاشتن تیم شیبا
تیم اگه تیم بود الان با ۶میلیارد میشه شرکت خودرو سازی بسازی ماشین بدی به مردم
کلی هم سود کنی
هولدرها هم به اندازه ی سهمشون سود گیرشون بیاد
ولی مشکل اینجاست که تیم فقط نشسته هی داره پولمونو میخوره و میگه قراره براتون توکن سوزی کنیم قراره براتون صرافی بزنیم
کو اون توکن سوزی که میگفتن
کو صرافی که یکساله میگن
یه ماشین حساب بردارین حساب کنین با این حجم و تعداد توکنی که ماهیانه میسوزونن بالای صد سال طول میکشه حتی نصف توکنهاشو بسوزونن
مردمو کشک گیر اوردن
بخاطر همین شیبای لعنتی که مزدم فکر کردن هر شت کوینی سود میاره میلیاردها دلار مردم شت کوینهای مختلف خریدن و پولشون رفت
دروغ میگم بگین دروغ میگی
بد میگم بگین بد میگی
ما که سوختیم، اقا، خانم ، برادر نخر، ارز نخر ،شت کوین نخر
۴روز دیگه باید هر روز چشمت به نمودار باشه ببینی کی به پول خودت برسی. از ما گفتن بود. موفق باشید
اینو توی صفحه شت کوینها کپی میکنم که مردم بفهمن دارن با رویای یک ماهه پولدار شدن سرشونو میبرن ولی حالیشون نیست
برای شیبا مثال زدم ولی در واقع همه ی شت کوینها همین اوضاع رو دارن
همه هم توی ضرر
شیبا رو با شت ها مقایسه نکن بعدش حجم مارکت شیبا ۶ میلیارد دلاره حجم استخر نقدینگی ۶ میلیارد دلار نیست خیلی کمتره . اون وقت کدوم ارز الان وضعش خوبه که شیبا خوب باشه ؟ شیبا هم در کنار ارزهای معتبر رتبه بالا ۸ نا ۹ برابر از سقف فاصله داره ولی مطمین باش برمیگرده . شما اول اموزش ببین بعد بیا
خداییش کی تو راه داده تو این بازار . چند سالت . برو مشقات بنویس .
آخه تو چی سرت میشه ازین بازار . بد میگی خیلی هم بد میگی . مگه الکی یه پولی بزاری یه ماه بعدش کلی سود کنی. نه عزیزم ایطوری نیست . این بازار هم بچه بازی نیست
6 میلیارد دارایی تو بازاره هنوز همینو نمیدونی ؟ تو جیب تیمش نیست که خودرو سازی بزنه بخاد بکشه بیرون خودرو سازی بزنه ارزش شیبا میشه 0 بعدش اگه قرار بود تو 2 سال شما 100 ملیونت بشه 10 ملیارد دیگه کی کار میکرد هرکی یه ارز میخرید 1 سال میموند
صبر زیاد میخاد دیگه باید از جا موندن از این همه ارز تو این 10 سال اخیر که دقیقا پشتشون همرو همینجوری حرف میزدن تجربه شده باشه فکنم !
ارزش چی میشه صفر دوست عزیز؟!؟ مث خریدن سهام یه شرکته. شما پول دادی هر سهم شیبا رو برای مثال ۱تومن خریدی. خوب اینو از کی خریدی؟ از سازنده ی شیبا خریدی دیگه
سازنده ی شیبا تعداد سکه هاش رو گذاشته توی صرافی شما هم رفتی از صرافی خریدی
درصد زیادی از این پول به سازنده رسیده که سکه هایی که دست خودشه هم با ارزش شدن
شما فکر کردی اگه نوشته سکه ی درگردش همش دست مردمه؟
هزاران کیف پول هست که مال خودشونه عزیزم ولی تا الان هیچ کار مثبتی برای هولدرهاش نکردن
ببین منو من هنوزم تو سودم زمانی که هشت تا صفر داشت خریدم فقط افسوس میخورم چرا کم خریدم که بارمو یبار ببندم واسه همین تا یه سنتیش صبر میکنم اون موقع کلا بیست دلار خریدم