شرایط یک دلاری شدن شیبا

ژائو معتقد است که رشد استیبل کوین‌ها نشانه‌ای صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال است
به عقیده مدیرعامل بایننس، ارزش بازار رو به‌ رشد استیبل کوین‌های برتر، یک تحول مثبت برای صنعت ارزهای دیجیتال است. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی اظهار داشت که نرخ تسلط رو به رشد استیبل کوین‌ها در بازار به این معناست که مقدار پول فیات زیادی در حاشیه بازار وجود دارد. ژائو معتقد است اگر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بخواهند از بازار این دارایی‌ها خارج شوند، استیبل کوین نگهداری نمی‌کنند و به این دلیل، رشد استیبل کوین‌ها نشانه‌ای مثبت و صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال است.
گفتنی است که در حال حاضر، استیبل کوین‌های USDT تتر، USDC سیرکل و BUSD بایننس با مجموع ارزش بازار ۱۳۸ میلیارد دلاری در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارند.

مارکت میخواد بریزه این بدبخت خبر داره داره مردم رو اجبار به خریدن میکونه پولاش تو فیوچرز نابود نشه شما چقدر ساده اید
ساده ساده ساده
بوم جان

ینی این ■■■■■■■■■ دقیقا برعکس گفته.خب ■■■■■■ ک..لیس اینا دلار نگه داشتن تا در قیمت پایین تر خریدشون رو انجام بدن.چقد توو بی ناموسی

مهندس افزايش ماركت استيبل كوين ها يعني التكوين ها و بيت كوين فروخته شدن و تبديل به استيبل كوين شدن چرا اطلاعات غلط ميدي . تتر و يو اس دي سي و … هرچي بيشتر بشه يعني بقيه داره ماركتشون كم ميشه

این چرا تا حالا مصاحبه نمیکرد اینم مثل اون پوتین عوضی بوی جنگ بدماغش خورده و میدونه صرافیها علی الخصوص چینی ها با شروع جنگ باید تخته کنن تجترتشونو اومده مردمو تحریک میکنه و میگه بازار گل و‌بلبله از وقتیم فهمیدم که گفته فیلم مورد علاقم ۳۰۰ هست که ایرانی هارو‌تحقیر کنه بیشتر ازش بدم اومد ولی دمشون گرم ایرانیا هم تو توییتر و اینستا از خجالتش درومدن

ژائو چاخان همونیه که رو 17 هزار بیت گفت این بازار دوسال خواب داره و خودشون جمع کردن تا 24 هزار پامپ کردن چپوندن به ملت