دوستانی که یه ذره عرضه دارن و سواد دارن برن سابقه ی کامنتهای این اقا یا خانم پیلا پیلای ■■■■ رو بخونن ببینن چیا به کیا گفته
رفته توی هر صفحه ی به هر کی هر چی دلش خواسته گفته بعد اومده اینجا برای ما حرف از ادب میزنه
فکر میکنه هر چی این بخره میره بالا
وقتی یه ابلهی مث این کامنت میزاره که هفته ی دیگه پامپ داریم ۱۵۰ نفر هم لایک میکنن مشخصه جوگیر میشه فکر میکنه باسواده
باسواد اونیه که تحلیل بزاره مردمو اگاه کنه
روی اسم طرف بزنین سابقه ی کامنتهاش در میاد
دیگه اینجا برای ما کری نخونیاااااا
من ۴ساله توی بازارم خودم هولدر شیبا هستم ولی بدم میاد یه ■■■■ بیاد هر روز بنویسه پامپ داریم فلان داریم مردمو گمراه کنه
اقا این همه جا سمپاشی میکنه.اینا از اون دسته ان ک پول ندارن ارز بخرن از سوزش میان اینجا خودشونو تخلیه کنن.برو تو صفحه elon هم چرت پرت نوشته
بروگروه فگ بگردچندتادیدگاهونوشته اونجامیفهمی مردیازن