سلام دوستان
لطفا کمک کنید
بنده مقداری تتر بر پایهTrc20انتقال دادم به تراست والت الان نمیشه باهاش خرید کرد یا چینج انجام داد نمیشه هم برگردوند به کیف پول چیکار کنم؟
بفروش ب صرافی ایرانی
باید کارمزد داشته باشی بر بستر trc20یا همون ترون که کم کنه
یکم ترونبخر بزن به تراست ولت
بعدش انتقال بده یا سواپ کن
انتقال بده صرافی ایرانی اونجا بفروش دوباره برپایه بایننس بگیر
برا برگردونش ترون لازم داری
برا خرید تو تراست هم تتر بر بستر بی ان بی(BSC) لازم داری
باید یه مقدار ترون داخل تراست والت داشته باشی چون کارمزدش رو از ترون کم میکنه.برا انتقال به صرافی. تایید کن![]()
![]()