تحلیل کاردانو

:flushed_face::flushed_face::flushed_face:این چیه

شاید باورتون نشه چند ماه قبل adaخریدم رو 2دلار بعد چند ماه الان دارم نگاه میکنم بدبخت شدم …

تو دیگه خیلی دلت خوشه ک بعد چند ماه نگاه کردی من دارم ثانیه ب ثانیه سوختن سرمایه امو رصد میکنم

:joy::joy::joy: اشکال نداره بهتر همین چند ماه ندیدی حرص بخوری

خوش به حالت حداقل چند ماه خواب راحت داشتی ما که دیگه روانی شدیم اینجا

سلام دوست من باید سعی کنی میانگین خریداتووو بیاری پایین اگه نقدینگی داری و میتونی این کارو انجام بدی فعلا دست نگه دار تا واکنش بیت کوین به سطوح بالاتر مشخص بشه تا اوایل سال بعدی میلادی باید صبر کنی