اونایی که میگن اگه صفر کم کنه صرافی پولشو از کجا میخاد بیاره ؟
مگه این ارزهایی که داره خرید و فروش میشه صرافی ها پولشو میدن ؟ مگه شیبا این همه رشد کرد پولشو صرافی داد ؟
جز اینکه با خرید و فروششون تمام ارزهایی که لیست میکنن کارمزد میگیرن و سودشونو میبرن .
خب معلومه که عموم مردم عادی دارن میخرنو میفروشن . اگه صفر هم کم کنه بازم همین مردم عادی و سرمایه دارها هستن که میخرن و میفروشن
چند درصد از دوستان و آشنایانتون از شیبا برداشت میلیاردی کردن ؟
چند درصد از دوستان و آشنایانتان از ارز دیجیتال برداشت میلیاردی کردن؟
ایشالاه که پاسخی باشه
نمیدونم شاید باورتون نشه ولی یکی از دوستام برداشت ۴۵ میلیاردی داشت . این بزرگترینشون بود ، همین یکی برام بسه ، چه برسه به بقیه . چند نفر دیگه هم بود که در حد زیر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و … داشتن .
شاید باور شما و بقیه دوستان نشه ولی یکی از دوستان برداشت ۴۵ میلیاردی داشت همین یکی برام بسه ، چه برسه به بقیه که برداشتی زیر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و .. داشتن .
منظورم شما نیستی ولی اون بیسوادایی که میگن صرافی ها پول سود خریدارا و هولدرا رو از کجا میخان بیارن که با این کار ورشکست میشن و … ازین حرفایی که فقط وقت تلف کردنه خوندن اونا .
اگه میخاست سود خریدارا رو چه اونایی که ترید میکنن و چه اونایی که هولد میکنن صرافی بده به دو روز نمیرسه که همشون ورشکست میشدن .
اگه سودی میشه یا برعکس اون ضرری همش بر اساس عرضه و تقاضای عموم خریداراست نه صرافی ها .
من از شیبا برداشت کردم
هنوزم خیلی دارم روی ۱۰ تومان میفروشم
یکی از آشناها از شیبا چند میلیارد سود کردن الان یک ماشین سنگین خریده و سواری و خونه و داره برای خودش عشق حال میکنه تو سن پایین
بله با مارکت بالای دو ونیم نه الان که به زور به یک تریلیون میرسه هر ارزی در شرایط حال حاضر رشد کنه همه فروشنده میشن با فروش زیاد ارز دوباره دامپ میکنه صرافی ها هم از جیبشون نمیان سود بدن جلو فروش رو میگیرن تا متضرر نشن
۲ تا از دوستام یکی ۴ میلیارد برداشت زد یکی ۲۳ میلیارد
حتما همینطوره من سه و نیم ساله آشنا شدم با ارز دیجیتال فقط یک نفر رو دیدم از شیبا ششصد میلیون تومن سود برداشت کرده همین احتمالا مشکل از طرف بنده بوده خیره ان شا الله
نمیدونم باید چجوری بگم ؟؟
بعضی ارزهایی که اگه صرافی ها خریده باشن حسابشون جداست . شاید نخاد بفروشه یا بخره که خب جلوشو میگیره ، ولی ارزهایی که عمدتا دست مردمه خریدوفروش رو فقط عرضه و تقاضای همون مردم مشخص میکنه و همین طور بالا یا پایین اومدنشون رو .
ارزهایی که اگه خرید و فروشی نباشه بطبع معامله ای نمیشه ، مثل بعضی ارزهای رده پایین که بعد از چند مدت بدلیل عدم رغبت مردم برای خریدش اسکم میشه و یا خیلی کم خریدوفروش میشه . ولی ارزی که قراره رشد کنه قضیش کانلا فرق داره
من به چشم دیدم که طرف با ۱۵ ملیارد سرمایه ۸۰۰ ملیارد برداشت کرده اسم طرفم عباس ارمونه به هر نونوایی برین میشناسنش تو مشهد چون نصف نونوایی های مشهد مال اونه