سمپاش هایی که میان چرت میگن تعداد توکن ۱ کوادریلیونه و این حرفها اولا که توکن سوزی داره بعدشم این اعداد و ارقام برای ارزی که در کل جهان معامله میشه عددی نیست رتبه ارز شده ۲۳۵ بازم میگی فقط ایرانیا میخرن این ارزو ؟
تعداد توکن چی ۱ کواده؟؟؟؟منظورت بی بی دوجه؟؟؟؟
اگه منظورت بی بی دوج هست که کاملا اشتباه میکنی
ولی توکن سوزی داره هر روز چیزی نزدیک ۶ تریلیون در روز توکن سوزی داره و در هر روز هم تعدادی به کیف پول سوخته انتقال داده میشه
بله توکن سوزی عظیمش رو دیدیم فقط تعجب میکنم چرا از تعداد کل کم نمیشه اون پنجاه کواد احتمالا تا ده ماه دیگه بروز رسانی میشه یکم زما میبره به قول امثال شما که تنها تحلیلتون از این ارز صبره صبره صبره طرفدار سینه چاک
چشماتو واکن تو کوین مارکت میسوزونه کمم میشه اینجا سایت ایرانیه حالا حالا نشون نمیده
حالا چی گیر تو میاد حرفات مشخصه از رو دلسوزی نیست
من قصدم اینه چهارتا تازه وارد پولاشون رو حروم نکن مثه تو نیستم بخوام پول مردم رو نابود کنم با وعده الکی و توهم فضایی
تو دلسوزی که تشویق به خرید میکنی وقتی خودمون بعد یکسال هیچی گیرمون نیومده بازی با سرمایه مردم درست نیست دوست گرامی