شباهت تحلیل‌ها و تفاوت نتیجه‌گیری‌ها

چقدر جالبه که متن و شرح تعدادی تحلیل ها کاملا شبیه به هم هست، اما نتیجه کار رو یکی صعودی میبینه یکی نزولی.
خدایی که همه جا خاص هستیم

چیزی که ۵۰ ،۵۰ باشه تحلیل نمیخواد،سکه بیاد بندازی بالا

تحلیل میکنیم که شاید بتونیم فهم‌بیشتری نسبت به حرکات داسته باشیم ، فهم ما از سکه تا ابد ۵۰-۵۰ باقی میمونه .