اینجا میخاین همگی بگن درسته تحلیلت و لایک بشی فقط بگو بازار صعودی هستش و ریزش نداریم ___ حتی ریزش هم بود بازار به الگی بگین همگی تایید میکنن . جالبه واقعا _____ یکی به من یک دلیل منطقی بیاره بیت کوین کفش 20 هزار بوده قانع بشم ولی کسی نمیدونه میگن چون ایلان ماسک تو عکس زده 20 تمومه دیگه ریزشی نیست دلیل دیگه ای ندارین . به هر حال امیدوارم حرف شما درست باشه شاید ما اشتباه میکنیم .
یه مورد مهم اینجاست:::این بازار بی صاحب نیست،،،افرادی بسیار زیرکانه در حال مدیریتش هستن…اراده کنن میدوشن افراد رو…اراده که کنن بالا وپایین میبرن…این بین یه عده باهاشون نون میخورن یه عده از بین میرن…
در ضمن …الان شما چه حرفی زدی که درست باشه یا نباشه!؟!؟!
خانه ۲۰ هزار (۱۹ تا ۲۲) حالاحالاها هست نوسانات تا دوزار بالا و پایین هم سریعا جبران میشه
امثال شماهاهم الان ۴ ماهه فقط میگین میاد تا ۱۵ یا ۱۷
اینقدر بگین…شاید یروز شد
بیت توی تایم فریم روزانه در یک کانالی قرار گرفته که هر بار سقف و کف بالاتر میزنه و روندش البته فعلا صعودیه یعنی از حدود ۴۶ روز قبل تا الان و طبق همین روند الان در فاز اصلاحی قرار گرفته و نهایت تا ۲ یا سه روز دیگه از کفی بالاتر از کف قبلیش که ۲۰۷۲۹/۴ بود بر میگرده و سقف بالاتری رو ثبت میکنه که می تونه بین ۲۵۰۰۰ تا ۲۵۵۰۰ باشه،اما اینکه فردا چین به تایوان حمله کنه یا اتفاق خاصی توی دنیا بیوفته و همه ارزها شارپ بریزن پایین دیگه هیچ کسی نمیتونه اونو پیش بینی کنه،فعلا در حد تکنیکال و فاندامنتالی که وجود داره این اتفاق داره میوفته،اگه بری توی تایم فریم روزانه و زیگ زاگ ۳/۶ روش بندازی دقیقا متوجه سقف و کف های بالاتر در یه کانال میشی.کف پایین کانال ۱۷۶۱۰/۹ بوده و اخرین کف هم ۲۰۷۲۹/۴ بوده که قطعا کفی که تا دو یا سه روز بعد خواهد زد بالاتر از کف آخر خواهد بود و روند بعدش صعودی میشه که تا حدود یک هفته ادامه خواهد داشت.
فیبوی اصلاحی از روند صعودی از حدود سه چهار هزار تا سقف بزن همه چی میاد دستت !!!..
…
(اکثرشون دو کلمه تکنیکال نمیدونن چیه!!!) زمانی ک بالای 37 هزار بود نوشتم ریزش سنگین داریم اینجا هنوز یادم نمیره ک نوشتن چ ملتی داریم همه دنبال مفت خوری ان !!! دلم میخواد اکانتاشون بیان بگن چرا نباید زیر 30 می اومد!!!.. الانم ک سقف میدن تو کوتاه مدت، اصلا با تکنیکال نمیخونه!!! فاندامنتال هم بدتر نشده باشه بهتر هم نشده…
…
خلاصه تریدتو بکن این زیر هم غالبا بخون واسه جوک اش !!! (البته یه سری افرادی هم هستن ک یه چیز بدرد بخوری مزارن ولی گم میشه توشون) تو تریدینگ ویو هم بری کلی ایرانی تو هر ارزی ریخته دارن تحلیلهای عجیب و غریب میزارن !!!
…
یه زمانی این زیر واقعا محشر بود …
قطعا وجود نداره ، ولی اینی که گفتی امکان داره اتفاق بیوفته
بدون اون تارگتی که منتظرش هستی رو نمیزنه هیچوقت معمولا خیلی زودتر حمایت میشه