ارزهای چینی نخرید .
هر ارزی که تولید و ساخت توسعه دهنده چینی هست نخرید جنگ بشه اوضاع همشون خراب میشه شاید بخندید ولی این یک واقعیت هست چون احتمال تحریم داره و دارای های اونها مسدود بشه
ویچین لینگ چین تومو چین
هیچ ربطی نداره ، بخواد بریزه همچین میریزه که چینی و روسی و هندی حالیش نمیشه …بیت ۲۰ درصد بریزه ، آلت کوین ها ۵۰ درصد میریزن
اکثر صرافیا چینی هستن پس با این حساب ژائو باید در بایننسو ببنده