فارکس و ترید به جای بیبی دوج

فقط اونایی که منتظر بیبی دوج ۱ تومانی بودن.دوست بسیار عزیز برو ترید کردن یاد بگیر و تو بازار فارکس کار کن نه اینکه اومدی تو این بازاری که هر کسی میتونه دستکاری کنه و به هر طرفی که دلش بخواد بازارو میکشونه.ولاا ادم ضرر کردنتون رو میبینه تو این شرایط کوفتی عصابش داغون میشه.

تو برو فکر سرمایه خودت باش . ناراحت ما نباش.

بزن دکمه رو بابا…

همون فارکسش هم دستکاری میشه خیالت راحت مثل بورس ایرانه:joy::joy::joy::joy::joy: