سلام من حرفه ای بازار نیستم ولی نظر شخصی خودم رو میگم اگه یه کاربلد بگه بخرید اکثرا اعتماد نمیکنن ولی اگه بگه نخرید بیشتر اعتماد میکنن در حال حاضر اکثریت موافق این هستن که بیت الان توی کف هستش پس من میخرم و برای یک سال نگه میدارم یا دو سال البته بخشی از سرمایه رو درگیر این کار میکنم من دوسال پیش دلار گرفتم الان فروختم 200درصد سود کردم ولی دوسال نگه داشتم ولی اشخاص حرفه ای رو میشناسم که مرتب خرید و فروش میکردن و دائم توی استرس بودن ولی به اندازه من سود نکردن باز هم میگم این نظر شخصی منه همگی خوش و خرم باشید
جنس ها پنج برابر شدن . دلار تو دو برابر شد فکر میکنی سود کردی
حرفه ای نیسی پس نظرم نباید بدی
فکر بدی نیست. این قیمت شاید کف نباشه ولی پایینه و تو یک تا دو سال سرمایه تون چند برابر میشه. اینو از خودم نمیگم، نمودار چند ساله نشون میده.
احسان هاشم پور از ۲۰k منتظر ریزش هست و لیکوییدش ۲۵k منتظرم ببینم اول ۲۵ میبینه یا اول ۱۷
به نظر من افزایشی هست…
جناب پاندا شما دوسال پولتو دادی دلار الان هیچ سودی نکردی فقط ارزش پولت از بین نرفت معذرت میخوام شما 2 سال پیش پولتو میدادی پشگل میخریدی بیشتر از دلار سود میکردی